Sunday, November 23, 2008

nightmare

yesterday, i had a nitemare...

da story begin...
i suppose 2 b married wif muaz?? wat the hell..... x (
khun me muaz aw chan, najihah le muaz teng ngan. tay nene.. muaz pen rop ro te chan mai koy chop khaw. wela ni khaw fen kap erin te rupa2nye khaw chon lew. erin glap duaykan kap doi kik khaw, rashid. rashid riankan chan thi wityalai matrikulasi johor lew. tham mai chan khaun teng ngan kap muaz?? chan mai sang te chan mai aw khon eun phut wa chan ying hiay. chan chai dai chop muaz te khaw fen erin. chan mai aw litren fen khon eun. chan khon di.. x )

then...i woke up. nsibaek it just a dream..kalo x, aku kene kawen!!!!
sik mauk..........

8 comments:

Leena Chan said...

sila terjemah. huuu. kerana saya berminat nak tau. haha

jiji najiy said...

hehe...
1word sehinggit...
wowo...hoho
erm kene cek dictionary nih...
i xfasih sgt bhsa mlayu nih...hehe

Leena Chan said...

kom prang kap meng marang kerapu prong krap!wahahahhaah

maksudnya: singgit duit game Saidina tuh bleh la!wahahhaha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kawin bukan best ker?

hahahaha....

seb baek aku tau yg last jer...

yg tehnga2 tu, aku setuju dgn Kak Chik, aku haram tak faham apa pon~

hik3~

jiji najiy said...

lena+cheqpah :

hehe...
kalo nk tau gak..
haa kene msuk clas tuition bhs thai kte nih..nnt kte brain wash ckup2...haha x )

13may said...

iyer laa...boleh permudah tak ayat tuh...hehhe

saya cuma paham kamu tamau kawen :D

Leena Chan said...

kawin??! arrr.... aku nak kawen. haha

jiji najiy said...

erm maksud dia....

saya dipaksa kawen ngn mbr skul dolu2 a.k.a muaz oleh emak beliau sndri...

soo weird coz skg kan zaman moden...anede kawen2 family arrangement nih
dia da la da de awek a.k.a erin
kalo la diorg tebace blog aku nih then msti ngamok gle izatulazrin kat aku...huhu

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails