Friday, June 12, 2009

lari rumah



dolu time kecik2 aku penah terpikiaq nak lari dr umah. ntahlaa... aku pn xtau nape. aku nih mmg degil tahap DEWA then dpt plak mak garang ! sape xknal CIKGU KATHY..... kalo dia ngamok, satu skola dgr. kalo kt umah??? hehe..... umah aku kira 3rd last tp kalo mama marahPLUSjerit, umah yg deret awl2 lh dgr wooo.. power xpower sore mama. sllu hanger laa jd habuan aku. kalo xhanger, haa belt ayah pn jd. penah skali tuh mama sebat aku pkai getah paip. berbirat kaki !

tp yg paling aku xlh handle... penah skali tuh mama biarkan aku+abglong+nabil kt luar umah time magrib xkasik masuk. uhuk..... sllunye org kene penjara kt dlm umah, nih ktorg penjara open tuh. penjara luar umah. tula... mama soh masuk ktorg degil xmo masuk. asik maen beskal jer. ble mama kunci pintu, haaa bru terhegeh2 nak mintak mahap. lh plak time tu aku nangis gle2 cm mati suami smpai terkencing dlm suar. wat maluuuu jer !
bkn jauh pn.... blik kg jer. tp dok umah atok 1mlm je kot. esk pg2 aku gerak naek genting. hopefully sume jln ngn smooth. amin..... yela, aku organize sume nih tub2 kalo xjadik kann xbesh. ayah jap cm bg pegi jap cm xbg. tu yg aku nekad tuh, ptg nih mesti lari umah ngn nabil b4 ayah blik. huhuhu.... ayah maafkan angah. angah janji pasni angan xwat lagi tp angah wat keje gle len plak yea....... x )
copp2 ! aku nak cite bab rasenye td. hurmmm..... ptg nih aku nak LARI UMAH. yeeehhuuuuuu !

misi seterusnya :
1. drive blik umah atok then titon 1mlm
2. esk pas subo ijan drive from muar to KL
3. pickup a'aa kt SA
4. dropping by to umah makcik ani..... [ ask mak.Ndak ]
5. meet a'an+hawa
6. go GENTING go
7. overnite at umah a'an+hawa
8. goback muar+JB !
9. confirm blik umah ayah keep on babbling....... hahahaha !





p/s : ble nak setel all da car's scars

11 comments:

Zubaidah said...

ooo...terkencing dlm suar ek...

AiE bAhRi said...

o..lari rumah eh..nk kena babap ni..

NAZ said...

babling tapi pitching lari haha

Kapten Luffy said...

ko terkencing dalam seluar?
muahaha

Dj Epoi said...

Ikut sedap mulut jew cakap nak larik dari rumah hehehehehe....

Gua Suspen siut!!!!!

najwa hazirah halmi said...
This comment has been removed by the author.
najwa hazirah halmi said...

erk!!
kncing dlm suar??
mmg sadis..!


moger camat pg n camat balek untuk dibebel oleh ur dad..ahaks!

*blog-walking;)

Faiz Ismail said...

malu jew,,,
eiitt,,
buah ati xde pon,,
ahhaa

Yapau said...

hehehe..kisah jiha yg nakal

jiji najiy said...

to zubect :
tu time zaman batu... ehek~


to abg.Aie :
xmola babap... nnt de birat
huhuhu


to naz :
kte amek high tone pnye
kehkeh


to kapten.Luffy :
itu cerita zaman kejahilanKU
kehkeh


to dj.Epoi :
mmg lari rumah pn dj.Epoi
sy gerak b4 ayah blik keje
hehehe


to najwa :
tenkiu awk... x )
suda selamat smpai tp tidak mendapat bebelan
amacam.. terkezut x???


to faiz :
owwhhh... kte da pos da
hurrmmm... xsampai ke????


to ayap :
aku NAKAL tp BAEK woooo
ehem2... =D

Sitie BUm BUm said...

kencing dlm..erm.. hehe =p

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails