Thursday, June 4, 2009

om om sem sem

td hitam gado ngn suami comel. siap terkencet tuh. penat kene mop plak. abes lemak2 di badanKU !

actually ktorg planning nak tgk movie rini. nak tgk jangan pandang belakang congkak tp fulus sik ada. sdey tol! gaji lom msuk lagi. cek dr takaful esk bru clear. nak paw ayah takut kene marah. yela, ayah soh kami dok umah. nadiah nak SPM tahun ni. ni x, asik nak jalan je. cket2 tgk movie, cket2 jusco, cket2 dinner. aku xtau nape, sejak2 dok umah ni aku asik nak kuar je. protes kot !
sllu aku kene g skul. skg kan skul holiday soo aku xde hape2 nak wat kt umah. nak kemas umah, maleh. masak?? lagi laa aku maleh. da sllu xmasak, soo semangat nak masak tu da gone. ble da keje nih, aku masak semgu skali jer. aku mmg pemalas tahap DEWA !
p/s : yeyeah ! aku drive sndri blik kg esk

3 comments:

Monkey D Luffy said...

jihaaaaaaaaaaaaaaaa

apa kabar mu di sana!

:P

kirana said...

School holiday... ape lagi, enjoyyyy.....

jiji najiy said...

to kapten :
rindu sama kamoo !



to kirana :
jomm sunway lagoon... hehe

Related Posts with Thumbnails