Thursday, July 1, 2010

2010 WORLD CUP theme dinner


dgn berbaju kurung siang td aku+jerawat gerak g TESCO Bukit Indah [jakun beb sebab 1st time shopping kt tesco] kami mencari ikan AKA makanan utk ank berbulu mama, si PUTEH PONDAN.. stock ikan kt umah suda habis !!! hurm sllu mama bli kt pasar parit jawa, muar dan mengambil masa 4jam perjalanan pergi dan balik hanyalah kerana ikannya yg segar bugar dr lautan yg xberapa nak dalam kt muo tuh.. hee

owhh dgn xtau malu nyer kami pn masuk ke aliCAFE padahal td b4 kuar da melantak mee goreng toke kedai tu big fan of FRANCE kot ! tp FRANCE da kalah woooo incik.toke bole kasi turun saja la bendera beso2 itu.. heee =.= dan walaupun PORTUGAL kalah lwn ngn SPAIN aku tetap menyokong PORTUGAL !! walaupun aku dibuli oleh students ku kerana team aku tu hampess, tapi aku tetap menyokong PORTUGAL !!! hahahaha

 kla penat babbling.. penat letih ngantok full package ! byk woo keje nk kene settle mlm ni.. esk pg2 nk anta headcount then update takwin admin ! jomm aku upload pic xseberape yg aku snap td..

ehh salah port laaa.... jap2 cri folder dinner %$#@^&

meja de padang bola tuh ! pasni mmg jd port lepak laa gamak nyer
dessert suda sampai tp air xusik lagi
xabes2 muke budak ni.. ble laa aku nk de nih =(


pasni nk try ABC durian.. yumm yumm (^__^)




p/s : ble nk tlg mak nor nih ! husna kawen ahad ni.. lom tunjuk muke lg uwwaaa

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails